Çalışma Takvimi


HEDEFLER

0. Çalışma arkadaşları ile işbirliği yapmak
1. Yazılı talimatlara uyarak veya öğretmen ve sınıf arkadaşları tarafından verilen direktiflere uyarak algoritma mantığını kavramak
2. Bir hedefe ulaşmak için yollar ve kodlar oluşturmak
3. Analitik ve sistematik düşünme becerilerini geliştirmek
4. Problem çözme yeteneği kazandırmak
5. Teknolojik aletleri ve web 2.0 araçlarını bilinçli bir şekilde kullanmalarını sağlamak
6. Uzamsal zekanın gelişimi desteklemesi için ihtiyaç duyduğu nesnenin 3 boyutlu tasarımını yaparak 3 boyutlu yazıcıdan çıktı alabilmek
7. Gerçek yaşam problemlerine dijital çözümler sunabilecek elektronik devreler tasarlayabilmek
8. Çözüm önerileri için prototip tasarlayabilme
9. E-Twinnning projelerine karşı farkındalık oluşturmak
10. Okullar arası işbirliği ve iletişimin sağlanması



ÇALIŞMA SÜRECI

Kasım - Proje planının oluşturulması, Tanışma webinarı, Proje logosunun oylama ile seçilmesi
Aralık - Cadı Sihirbaz Kavgası,Kelime Çevirme Uygulaması. Scratch.mit.edu adresinden öğrencilerin önerecekleri bir konudan seçim yapılarak ay boyunca hepsinin katkıda bulunabileceği ortak bir uygulama geliştirilmesi. Okul proje panosu oluşturulması.
Ocak - Tinkercad ile Gömlek düğmesi ve Çapa Anahtarlık Yapılması.İş bölümü yapılarak tasarımdan baskıya kadar olan süreci ortak video haline getirmesi
Şubat - Tinkercad ile kalemlik ve yumurta kabı yapılması.Yapılan tasarım çalışmalarını tanıtan poster çalışması yapılarak oylama seçilmesi
Mart - Sürpriz bir baskı tasarımı yapıp proje öğrencilerinin birbirine göndermesi. mBlock veya S4A ile arduino kullanarak yürüyen ışıklar ve ortam ısısını ölçelim uygulamaları yapılması,işbirlikçi tanıtım klibi hazırlanması
Nisan – Özelliklerini öğrencilerin belirlendiği Akıllı Ev Prototipi
Mayıs - Proje değerlendirmesi,çalışmaların dergi haline getirilmesi



BEKLENEN SONUÇLAR

0. Çalışma arkadaşları ile işbirliği yapabilen
1. Yazılı talimatlara uyarak veya öğretmen ve sınıf arkadaşları tarafından verilen direktiflere uyarak algoritma mantığını kavramış
2. Bir hedefe ulaşmak için yollar ve kodlar oluşturabilen
3. Analitik ve sistematik düşünme becerileri gelişmiş
4. Problem çözme yeteneğine sahip
5. Teknolojik aletleri ve web 2.0 araçlarını bilinçli bir şekilde kullanabilen, zararları ile yararlarını ayırt edebilen bireyler olmaları
6. İhtiyaç duyduğu nesnenin 3 boyutlu tasarımını yaparak 3 boyutlu yazıcıdan çıktı alabilen
7. Gerçek yaşam problemlerine dijital çözümler sunabilecek elektronik devreler tasarlayabilen
8. İşbirliği içinde çalışabilen sorumluluk sahibi bireyler olmalarını öngörüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Colaborative Learning in eTwinning Sempozyumu Katılım Belgemiz

Projemiz ortak ürünü Online Sempozyuma katılım belgesi almaya hak kazandı.